Een nieuwe huisstijl voor een frisse start

Bij een nieuwe start hoort een nieuw gezicht. Samen met de mannen van GetYos hebben wij IP Campus de frisse uitstraling gegeven die het verdient. Met een nieuwe huisstijl, bijpassend logo en deze splinternieuwe website zijn we echt klaar om vooruit te kijken.

Elke identiteit begint met een visie en een kleur. De visie was al snel duidelijk en daaruit volgde automatisch de nieuwe huiskleur: IP Campus werkt mee aan de groei van de economie door voor opleidingsinstituten de perfecte digitale examenomgeving te creëren, zowel op onze eigen locaties als incompany. Examen doen zorgt voor spanning en met deze reden zijn al onze examenlocaties zo ingericht dat ze rust brengen. Het is bewezen dat de kleur aquamarijn een stress-verminderende werking heeft.

Het vernieuwde logo

Het logo van IP Campus is het belangrijkste merk element voor de buitenwereld. Alle onderdelen die IP Campus uniek maken zijn herkenbaar opgenomen: De vorm staat voor de mogelijkheid om binnen afgebakende regels en kaders (vierkant) menselijk en toegankelijk te zijn (afgeronde hoeken). De verschillende onderdelen van het bedrijf worden uitgevoerd in verschillende schakeringen van het meest rustgevende turquoise / aquamarijn. 

GetYos

Het team van GetYos bleek al snel een goede match met de waardes van IP Campus. Beiden hebben we die echt startup-mentaliteit waardoor we wendbaar zijn en snel kunnen reageren op veranderingen zonder kwaliteit uit het oog te verliezen. We zeggen wat we doen en doen wat ze zeggen. Altijd en zonder enige twijfel. 

IP Campus heeft ook een grote stap gezet in de richting van duurzaamheid door onze webhosting op 100% windenergie te laten draaien. Om de rest van onze carbon-footprint te verkleinen kregen we er van GetYos zelfs een boom bij. Deze blog is dus ontzettend groen!

Website van Getyos

Categorieën

Archief